Vakkennis Bouwkundige

Lems

Omdat wij geen ervaring hadden met een bouwkundige keuring hebben wij in eerste instantie dit formulier niet ingevuld. Op 25 juli hebben wij ons huis door uw bedrijf laten keuren.
Omdat de kopers van ons huis ook zelf een bouwtechnische keuring wilden laten uitvoeren ontvingen wij onlangs
een ander bedrijf voor de bouwkundige inspectie (dus voor hetzelfde huis) waar uw inspecteur in juli is geweest. Goed voor ons om een vergelijking te kunnen maken.
Door de zeer positieve indruk die deze inspecteur op ons maakte hebben we dit bedrijf deze week ook voor onze nieuw aangekochte woning gevraagd.
Voor hetzelfde bedrag hebben wij ervaren dat zo'n keuring ook heel anders kan verlopen. De tijd (60% meer) en zorgvuldigheid (de inspecteur verdween zelfs in overall inde kruipkelder) die aan de keuring werd besteed was aanzienlijk beter. Al de volgende dag ontvingen we per mail de bevindingen van dit bedrijf. Daarnaast ontvingen we twee papieren exemplaren per post.
Alles op een rij gezet vinden we dat we voor jullie dienstverlening een te hoge rekening hebben ontvangen.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank voor de review, we zullen hierover zeker even in contact met u treden.
Als aanvulling op het eerdere bericht:
In de afgelopen weken hebben wij u meerdere malen getracht telefonisch te spreken. Helaas wordt de betreffende inspecteur telkens weggedrukt, waardoor een gesprek die wij graag met u aangaan, niet mogelijk is.

Score voor Het Inspectiehuis: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: bouw technische keuring