Stadsarchief Rotterdam, Anne van der Sluis

Heb tot voor kort alleen maar goede ervaringen met deze bloemist. Tot dan: niets dan lof!
Sinds enige tijd niet meer; drie keer op een rij te laat bezorgd, ondanks duidelijke afspraken en contact vooraf. Geen telefoontje om ons in te seinen dat de levering vertraagd is of id, niets.
Heb zelf gebeld nav. en ben zeer ontevreden over de reactie van de heer die me te woord stond. Vanwege de goede ervaringen in het verleden wilde ik niet meteen m'n conclusies trekken, en heb een tweede, en zelfs een derde kans gegeven. Maar ben er nu klaar mee! SPIJTIG!

Mooie boeketten!

Reactie Het-bolletje.nl:

Jammer, dat ondanks dat u aangeeft dat wij mooie boeketten leveren, u geen gebruik meer zult maken van onze diensten. Als directie hebben wij onderzoek gedaan naar de voorvallen en natuurlijk hebben wij fouten gemaakt, maar daarbij waren ook andere partijen betrokken. Het is nu eenmaal moeilijk voor ons om overal 's morgen voor 10 uur bloemen te leveren. Onze excuses en wij hopen dat uw nieuwe bloemist u op een betere manier gaat bedienen. Het spijt ons !

Score voor Het-bolletje.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
diverse boeketten