Pianostemmen Fryslân ‘fansels’

Top

Bent u geholpen volgens verwachting?

Duurde even omdat de bestelling bij jullie was blijven liggen maar is goed aangekomen.

Uw kritiek? Ja graag!

Track systeem voor bestelling te volgen?

van der Avoird

ja, op een punt na.

Uw kritiek? Ja graag!

In het algemeen ben ik tevreden met jullie diensten maar ik had wel verwacht dat tijdens het vervoeren de piano ingepakt zou zijn in folie of foom tegen stoten en beschadiging.

Anton van Genabeek

Heel goed!

Bent u geholpen volgens verwachting?

Ondanks een misverstand in het begin vind ik dat ik heel goed geholpen ben!

Geen kritiek

B. Jonker

Hele goede ervaring. Kreeg snel antwoorden op mijn vragen die ik per e-mail stuurde.

Bent u geholpen volgens verwachting?

Ja, heel fijn en goed geholpen.

Uw kritiek? Ja graag!

Geen kritiek. Fantastische mensen die de piano hebben opgehaald.

Van Oeveren

Zeer goed

Trage reactie op mail

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Vervelend dat het wat langer heeft geduurd. Excuses. Aangezien we in een klein team werken en veel buitenhuis aan het werk zijn is er tijdens de vakantieperidoe verder niemand die de mailbox leeg... Vervelend dat het wat langer heeft geduurd. Excuses. Aangezien we in een klein team werken en veel buitenhuis aan het werk zijn is er tijdens de vakantieperidoe verder niemand die de mailbox leeg kan werken.

Fam Vernooij

Prima maar wel erg duur voor het storten van een piano

Bent u geholpen volgens verwachting?

Nee, we zouden van tevoren bericht krijgen over het tijdstip waarop de piano opgehaald zou wordend. Mijn mail is niet beantwoord en we werden tijdens het ontbijt compleet verrast. Service was... Nee, we zouden van tevoren bericht krijgen over het tijdstip waarop de piano opgehaald zou wordend. Mijn mail is niet beantwoord en we werden tijdens het ontbijt compleet verrast. Service was verder prima

Uw kritiek? Ja graag!

Graag tijdige terugkoppeling over tijdstip van ophalen waarbij jullie zelf het initiatief nemen

Reactie Herrmansch Pianotechnieken:

Ik begrijp dat het best duur is om een piano af te storten. Een piano afstorten kost €0,22 cent per kilo. X 300 = €66,00. €295,00 - - €66,00 en - €51,20 aan BTW = €177,80.
Voor dat bedrag...
Voor dat bedrag komen er twee mensen en een speciaal ingericht voertuig de piano van zijn plaats halen en brengen hem vervolgens naar de milieudienst.

Bert Slappendel

Topklasse

Uw kritiek? Ja graag!

Geen kritiek want alles was perfect

Siska Van de Weyer

Top, ongelooflijke service. Op tijd, in minder dan een half uur geregeld, vriendelijk, correct!

Absoluut!

Geen kritiek!

L

Uitstekend

Uw kritiek? Ja graag!

Reageren snel en zijn zeer klantvriendelijk. Levering in goede orde ontvangen

Catrien Van der meer

Zeker

Uw kritiek? Ja graag!

Briefje van ophalen mag professioneler