A. van Geemert

Snelle levering.

Ter info: Broeken zijn voor een zeer oude man in een verpleegtehuis. Lastig om voor zo iemand een broek te kopen. Maar precies deze broek had ik al eens eerder voor hem besteld en zat prima (op de lengte na) en daarom ook meteen de kaartjes van de nieuwe broeken eruit geknipt en de broeken even uitgespoeld.

Wanneer ik 2 identieke broeken bestel, verwacht ik 2 precies dezelfde broeken. Het elastiek van de ene broek is veel en veel strakker/stugger dan de andere. Die broek moet ik nu laten aanpassen door een kledingmaker; zij zet er een ander elastiek in wat soepeler is. Natuurlijk rekt het elastiek wel mee maar zo'n stug/strak elastiek zit niet lekker ook al rekt het mee.

Reactie Herenmode Piet Koopmans & Zn:

Geachte heer en/of mevrouw,
Erg vervelend natuurlijk. Broeken met elastische taille kunnen soms inderdaad wat verschillen, helemaal als het 2 verschillende bestellingen zijn geweest. Tegenwoordig noteren we de tailles van de broeken. 1 cm teveel of te weinig elastiek op een taille van 100 cm lijkt niet veel maar kan inderdaad net het verschil maken. mvg sjouke koopmans

Score voor Herenmode Piet Koopmans & Zn: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja