Deskundigheid
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Erik Mattijssen

Zulke prettige, zorgvuldige, meedenkende, oplossende, de tijd nemende mensen kon ik in Amsterdam niet vinden. Echt top

Hans van Brummelen

Fantastisch bedrijf

DCM Diecast & Merchandise B.V.

Uitstekend, zo stel ik mij samenwerking voor!

Fossil Free Around the World

Help Mijn Mac heb ik bij toeval ontdekt en wat een verademing. Ik vaar op zee, het moet gewoon echt werken, ook offline. Geen gezeur, de hoogste en lastigste eisen. Ik ben een lastige klant, als... Help Mijn Mac heb ik bij toeval ontdekt en wat een verademing. Ik vaar op zee, het moet gewoon echt werken, ook offline. Geen gezeur, de hoogste en lastigste eisen. Ik ben een lastige klant, als 60plusser heb ik al dat digitale aangeleerd, niks is aangeboren. Ik heb twintig jaar lopen tobben bij diverse bedrijven die je service beloven. Om de haverklap was er iets wat ik niet snapte en de betere bedrijven bleven je nog wat helpen maar het gedonder bleef. Tot een paar jaar geleden ik mijn Macbook liet repareren door Help Mijn Mac. Ineens was hij ook twee keer sneller, en met een paar tips die ze geduldig uitschreven op de mail, werd ik ook sneller. Dit alles voor 120 Euro. Ik kocht er nu een nieuwe MacBook. Ik had een 3 pagina's lijst met punten die ik wou. Alles was vooraf geinstalleerd en ingeregeld, de Macbook werd naar Panama verzonden. Een keer hadden we een finale via Teamsviewer voor het overzetten van dingen (snap ik niet, heet migratie), maar daarna had ik hier op het schip in Panama een ontzettend potente nieuwe MacBook, maar die van binnen en qua werkwijze precies was als mijn oude. WAt een verademing. Ja, je betaalt er wat voor, maar dit is veel en veel goedkoper dan het continue gedoe wat ik daarvoor altijd had.

F.Smallenbroek

In de jungle van alle sites, is help mijn mac een parel. Fijne communicatie met de medewerkers en zeer betrouwbaar.

Cornelis de Koning

Zeer bekwame mensen die hun uiterste best doen om de client
tevreden te stellen.Goede reparaties tegen redelijke prijzen.

Danielle

Snel contact en goede vriendelijke service

Willem Duivis (particuliere)

Top en goed service

Nvt

Vriendelijk, accuraat, kennis van zaken

A.E. Joosse

Ik koop alles bij Help mijn Mac vanwege snelle en goede service.