Francien

Reiki II

Wat is je ervaring?

De Reiki II dagen waren zoals verwacht intensief en waren niet alleen een verdiepingsslag in het leerproces, maar ook voor mijzelf. Ik vond de lichtkring en de intenties bespreken heel fijn.

De eerste dag kregen wij alle informatie over de symbolen en dit ging wat mij betreft op een goed tempo en duidelijk op de flip over (goed te zien, rustig tempo, genoeg tekenmateriaal, etc.) De uitleg was duidelijk en we hadden ruim de tijd om te oefenen en te herhalen. Alle middelen voor een zeer geslaagde dag.

Het tempo op de tweede dag mocht van mij iéts rustiger met betrekking tot het oefenen, omdat ik merkte dat een paar twijfelden en ik daardoor afgeleid was. Het zou prettig zijn om diegenen die (nog) moeite hebben kort apart te nemen, zodat de rest van de groep de focus kan behouden. Tot slot had ik graag een stukje geleerd over het geven van de uitleg aan een cliënt, aangezien ik daar nu tegenaan loop en men veel vragen stelt.

Een warm en gedragen gevoel heb ik overgehouden aan de Reiki cursusdagen, net zoals bij Reiki I. Door mijn hart te openen in de allerlaatste oefening van de tweede dag heb ik een angst overwonnen, waardoor ik mijzelf echt kan laten zien. Veel dank weer lieve Marcelino en Toña.

Score voor Healing Space: 4/5
Zou je Healing Space aanbevelen? Ja