Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

R Smit

Een strategisch goede duidelijk aangegeven locatie met jammerlijk maar voldoende duur betaalde parkeerplaatsen. Een nette en hygiënisch ogende kliniek. Vriendelijk en deskundig personeel maar met niet optimaal operationeel werkend diagnostische instrumentaria. En niet geheel compleet assortiment gelieerd aan het type kliniek. Maw meer cardiaal diagnostische apparatuur zal voor een vlotte diagnostiek wenselijk zijn. Mogelijk op andere locaties aanwezig. Maar dat wordt voor mij uiterst onaantrekkelijk gelet de reisafstand. Noord oost Groningen

Niet deugdelijk medisch apparatuur, in dit geval de echocardiograaf. Beperkte onderzoeksmogelijkheden zoals bij mij de juiste controlemiddelen voor het functioneren van het type pacemaker . Heb vandaag noodzakelijkerwijs bij een andere kliniek de pacemaker maker laten controleren, tevens een nieuwe echo Cor laten maken met de nieuwste diagnostische apparatuur. Controle van de pacemaker en de echo was noodzakelijk.
Advies investeer in nieuwe moderne diagnostische middelen. Onder de huidige omstandigheden kan hartkliniek niet mijn vaste behandelaar worden. Dat is jammer daar voor het overige mijn bezoek als zeer positief heb ervaren. Behoudens de reisafstand van 160 km. Een filiaal in Groningen zal zeker een aanvulling zijn. Dit icm de nieuwste onderzoeksmiddelen ben ik uw patiënt. Nu moet ik helaas alles in ogenschouw nemen dat ik de hartkliniek nu niet als mijn hoofdbehandelaar wil. Maar met in achtneming van mijn aandachtspunten zal ik zeker de overstap naar deze kliniek willen maken

Score voor HartKliniek Nederland: 2.5/5
Beveelt u de kliniek aan? Ja
Soort behandeling: Kennismaking controle onerzoek