Denis

Vervangscherm besteld voor mijn PC, dit is aangekomen en was beschadigd. Was opgestuurd in een documentendoos, waar niet op vermeld staat dat dit breekbaar is, na wat foto's op te sturen hebben ze mij opgebeld en zonder probleem een nieuw opgestuurd, deze keer wel duidelijk vermeld BREEKBAAR.
Tevreden over deze oplossing, alhoewel dit volgens mij te vermijden was.

Communicatie met de klant en snelheid van levering

Reactie HardwareCity.nl:

Hallo Denis,
Dit is voor ons simpelweg een kosten/baten afweging . In het verleden hebben wij dozen gebruikt voor het versturen van laptop schermen die ruim 3 euro per stuk duurder waren dan de huidige dozen die wij gebruiken. Het aantal schades is echter gelijk gebleven. Dit is dus een aardige kostenbesparing waar onze klanten ook weer van meeprofiteren. Verzendschade volledig uitsluiten is helaas onmogelijk. Zelfs met extreem goed verpakte producten met de vermelding breekbaar hebben wij ook wel schades meegemaakt.
Het is natuurlijk altijd erg vervelend als een klant geconfronteerd wordt met een besteld product welke transportschade heeft opgelopen. Zoals men van ons mag verwachten nemen wij hiervoor altijd volledig de verantwoording. Een mail met een paar foto's van de beschadigde doos en product is voldoende om dezelfde dag de bestelling opnieuw toegezonden te krijgen, zoals wij ook bij u hebben gedaan!

Score voor HardwareCity.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja