Mijn ervaring is over het niet echt heel positief tot nu toe.

Heb mijn bestelling zeer snel ontvangen binnen 1 werkdag. Alleen een beetje een misleidende advertentie ik wouw een lenovo oplader (ORIGINEEL) kopen.. telde daar wel even 40 piek voor neer op hardwarecity.nl en krijg een chinese lader teruggestuurd. niet echt netjes. Maargoed dezelfde dag retour gestuurd. Nu wachtend op een reactie en mijn geld natuurlijk.

Snelle levering TOP!

Reactie HardwareCity.nl:

Negatieve/neutrale review geheel ten onrechte. Klant heeft helaas zelf niet goed gekeken bij het bestellen. Op de productpagina staat duidelijk aangegeven dat het om een replacement adapter gaat en op de foto van het product is ook geen Lenovo logo te bekennen. De geleverde replacement adapter van 40 euro inclusief BTW en verzending is een imitatieadapter van zeer hoogwaardige kwaliteit en de genoemde 40 euro is gewoon een eerlijke prijs. Origineel kost deze specifieke (zware!) adapter al gauw 80-100 euro (Lenovo 20V 6.7A 135 watt).
Klant nette mail gestuurd met het vriendelijke verzoek de productpagina nog eens te bekijken en te beoordelen of wij hem echt 'misleid' hebben, of dat klant misschien zelf niet helemaal goed gekeken heeft. Tevens uitleg gegeven omtrent de kwaliteit en prijs van het geleverde product en het feit dat alle adapters 'Made in China' zijn en dit dus niet noodzakelijkerwijs op een gebrek aan kwaliteit hoeft te wijzen.
Helemaal geen reactie gekregen op mail, zelfs niet na een vriendelijke reminder!

Score voor HardwareCity.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee