Happybee

Niet geheel tevreden. Twee artikelen terug moeten sturen. Eén artikel was de rits defect, klant maakt kosten voor een artikel wat niet voldoet. Bij het andere artikel klopte de maatvoering niet. Broekje had ik al in kleinere maat. Grotere maat besteld, de maat groter was echter in de taille een cm smaller dan de maat kleiner.

snelle levering

bij retourneren de reden van retourneren aan kunnen geven. Deze reden heb ik nu in het veld opmerkingen geplaatst. Na verzending kreeg ik bericht dat ik de klacht bij de klantenservice door had kunnen geven en dan wel de kosten voor retour had ontvangen. Alleen kosten rekenen voor verzenden of retourneren, maar niet beide. Nu bestel ik niet snel opnieuw aangezien het voordeel wat ik had ten opzichte van andere webshops nu te niet is gegaan door kosten verzenden/retourneren.

Reactie Happybee:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Klachten kunt u altijd telefonisch of per mail melden.
Wij nemen klachten altijd in behandeling en proberen altijd tot een passende oplossing te komen.

Opmerkingsveld bij de retouraanmelding is het veld waar u eventuele opmerkingen kunt plaatsen over de artikelen.

Graag tot ziens.

Mvg Team Happybee

Score voor Happybee: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 35