Stichting Niko

Ik ben werkzaam in een verzorgingshuis in Alkmaar, onze bewoners van de afdeling hebben ontzettend genoten van de high tea!
Hele lekkere hapjes en gevarieerd.
Hygiënisch verpakt en we...
Hele lekkere hapjes en gevarieerd.
Hygiënisch verpakt en we werden goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden.
In de toekomst bestellen wij hier zeker weer!

Sloterwijk

Top voor elkaar. Meer dan genoeg. Was allemaal heerlijk. :)

Klus en montage Remco pol

Mooi op tijd . Goed verzorgd en ook lekker. Zeker om te onthouden voor later.

Colosseus Consult B.V.

Fijne communicatie. Ik had hapjes nodig voor 2 dagen later. De leverancier van mijn bestelde pakket kon de hapjes niet leveren, tijdig werd een alternatieve leverancier met een uitgebreid... Fijne communicatie. Ik had hapjes nodig voor 2 dagen later. De leverancier van mijn bestelde pakket kon de hapjes niet leveren, tijdig werd een alternatieve leverancier met een uitgebreid assortiment aangeboden.

Harrie CM Koolen

Erg smakelijk, uitstekend verzorgd, uitstekend van kwaliteit en kwantiteit.

Particulier

Communicatie niet goed!,Ik wilde graag hapjes voor een feest aan huis en belde het bedrijf hierover, er werd mij gezegd dat ze het druk hadden en dus niet zeker wisten of de bestelling door kon... Communicatie niet goed!,Ik wilde graag hapjes voor een feest aan huis en belde het bedrijf hierover, er werd mij gezegd dat ze het druk hadden en dus niet zeker wisten of de bestelling door kon gaan (daar had ik natuurlijk geen boodschap aan omdat ik zekerheid moest hebben) daarom heb ik gemeld dat ik dan verder ging zoeken, Maar vervolgens krijg ik één dag voordat het feest zou beginnen een mail of ik 160 euro wil betalen want de hapjes zouden de volgende dag toch geleverd worden! (En dat terwijl ik nog niet eens aangegeven kon hebben wat ik dan eventueel zou bestellen!) Direct heb ik contact gezocht met de meneer die de hapjes zou maken én bezorgen(de eitjes werden toen net al gepeld( deze meneer was dus de dupe van organisatorisch falen dat vond ik zeer vervelend, want inmiddels had ik natuurlijk mijn hapjes allang bij een ander besteld!)Hier durf ik dus niet meer te bestellen!

Thea

Perfect geregeld, en heerlijke hapjes

Linda V

Prettig en snel contact. Menu werd snel aangepast naar wensen (voor zowel vegan mensen als niet-vegan en kindvriendelijk). Perfect op tijd geleverd. En - niet onbelangrijk - erg lekker eten!

Annette en familie

Fantastisch! In een emotionele tijd was het met een belletje en wat mailverkeer zo geregeld. Een heerlijk Indonesisch Buffet voor 20 personen door Hoogenboom Catering uit Leiden (onder de vlag van... Fantastisch! In een emotionele tijd was het met een belletje en wat mailverkeer zo geregeld. Een heerlijk Indonesisch Buffet voor 20 personen door Hoogenboom Catering uit Leiden (onder de vlag van hapjes aan huis). Nergens aan hoeven denken, alles kant en klaar, en weer vies in kunnen leveren. Alles vers en netjes neergezet. Top!

Jebo

Wij hebben voor 25 personen een hollands buffet besteld via hapjes aan huis bij Roaming chefs Arnhem besteld. Levering was volgens afspraak. Het eten was voortreffelijk en goed verzorgd. Materiaal... Wij hebben voor 25 personen een hollands buffet besteld via hapjes aan huis bij Roaming chefs Arnhem besteld. Levering was volgens afspraak. Het eten was voortreffelijk en goed verzorgd. Materiaal was prima in orde en ook de presentatie van de maaltijd. Dat er best een aantal schalen leeg waren aan het eind lag niet aan de hoeveelheid, wat ruim voldoende was, maar omdat het gewoon erg lekker was.