Reviews

9.5 / 10
4108 beoordelingen
Schrijf beoordeling

100% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Johanna Visser

1/10

Creme besteld, pompje werkte niet. Gebeld, product retour per post en week later nieuwe gekregen. Geen excuses of niets!

Reactie hannah Boutique:

Beste mevr. Visser,
Bedankt voor uw review.
Helaas was het pompje van het product wat u besteld heeft defect. U heeft hier op 5-9 telefonisch contact met ons over opgenomen. U heeft op ons verzoek ons retourenformulier op de website ingevuld en wij hebben u direct daarna onze retourinstructies toegestuurd. Enkele dagen daarna op 8-9 heeft telefonisch aan ons doorgegeven dat u deze retourinstructies niet had ontvangen. Daarop hebben wij deze direct nogmaals gemaild. Op 13-9 hebben wij het defecte product bij ons retour ontvangen en diezelfde dag nog een nieuw product naar u verzonden.
Natuurlijk vinden wij het ontzettend vervelend dat u een defect product van ons heeft ontvangen en hier hebben wij ook telefonisch en per mail excuses voor aangeboden. We hebben ons uiterste best gedaan om uw retouraanvraag zo snel als mogelijk te behandelen en dit is naar onze mening ook op de snelst mogelijke manier gebeurd.
Het spijt ons dat u dit op een andere manier heeft ervaren.
Monique - Team Dehcos


Score voor hannah Boutique: 0.5/5
Raadt u hannah Boutique aan? Nee