Yvonne Den braber

Met de bestelling mocht je een gratis proefje uitzoeken. Ik had er een opgeschreven die ik wilde maar hebben ze niet gestuurd omdat je bij dat product advies vd huidcoach nodig zou hebben. Ze hebben er zelf toen maar 1 voor me uitgekozen waar helaas siliconen in verwerkt zit en waar ik dus niet tegen kan, krijg hier onderhuidse ontstekingen van. Jammer want zo heb ik dus alsnog niets aan een gratis proefje. Ik had het fijner gevonden als ze me hadden gemaild of gebeld met de vraag welk andere proefje ik dan zou willen dan dat er zomaar wat opgestuurd wordt. Nu moet ik het potje weggooien.
De bestelling is wel snel opgestuurd dat is wel een voordeel.

Reactie hannah Boutique:

Beste mevr. den Braber,
Bedankt voor uw review. We hebben inmiddels contact met u gehad hierover. De Primum Elixer die u graag als sample wilde ontvangen mag niet zonder een advies van een hannah-huidcoach worden meegegeven, vandaar dat u een andere sample heeft ontvangen. Bij uw bestelling is ook een kaartje toegevoegd met deze uitleg.
Onze hannah-huidcoach heeft met u gesproken en u geadviseerd, de samples van deze geadviseerde producten zijn naar u verzonden.
We zijn blij dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen en dat u nu ook de samples van de geschikte producten voor uw huid kunt gaan proberen.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u heel graag.
Monique - Team Dehcos

Score voor hannah Boutique: 5/5