Arts ev Arts-Boeijen

Treurig bedrijf, helaas geen andere keuze (WMO)
Plaatsing "binnen een week" moet 4 weken later nog steeds gebeuren.
Afspraken om terug te bellen worden niet nagekomen.
Montageafspraak van 4 mei wordt niet nagekomen, wel een monteur maar geen traplift.
Ik ben niet in kennis gesteld dat de montageafspraak niet zou doorgaan, dat bleek na pas bij de beantwoording van mijn mail om 10.24.
Ik heb ik van van 07.30 tot 10.24 voor jan met de korte achternaam zitten wachten.
Planning beweert glashard dat men mij herhaalde malen heeft proberen te bellen, deze zogenaamde oproepen zijn op mijn telefoon niet geregistreerd en er is óók geen gebruik gemaakt van mijn e-mailadres.
Inmiddels twee nieuwe montageafspraken ontvangen voor 6 en 8 mei, ik houd mijn hart vast.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De klant niet laten barsten, maar even laten weten dat een afspraak niet door gaat. Terugbellen als je dat afspreekt.
Klantvriendelijkheid zijn en service verlenen.
Niet beweren dat je herhaalde malen hebt proberen te bellen als dat niet zo is. Verwijder "plaatsing binnen een week"

Reactie Handicare:

Beste mijnheer,
Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben daarna contact met u opgenomen en zijn bij u thuis geweest om de klacht met u op te lossen. Wij hopen dat u tevreden bent met hoe wij de klacht hebben opgelost. Vriendelijke groeten, Handicare trapliften

Score voor Handicare: 1/5
Zult u Handicare aanbevelen? Nee