Antoinette

Service afdeling zeer onbeschoft beantwoorden gewoon niet. Heb 3 accusets nodig gehad in anderhalf jaar en zal wel aan mij liggen maar zeker niet aan hun accu's. Zal het bedrijf zeker niet... Service afdeling zeer onbeschoft beantwoorden gewoon niet. Heb 3 accusets nodig gehad in anderhalf jaar en zal wel aan mij liggen maar zeker niet aan hun accu's. Zal het bedrijf zeker niet aanbevelen wat niet ligt aan de monteurs deze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Een mail beantwoorden of terugbellen. De klant serieus nemen en niet denken is betaald dan is het goed.

Marleen van Tellingen

Zeer slecht. Bij storing laten ze je in de steek. Heb daarom paar nachten op de bank geslapen. Mn man dus ook om mij te helpen als ik naar de wc moest. Onbeschofte telefoniste, totaal geen... Zeer slecht. Bij storing laten ze je in de steek. Heb daarom paar nachten op de bank geslapen. Mn man dus ook om mij te helpen als ik naar de wc moest. Onbeschofte telefoniste, totaal geen empathie
. Nooit meer een traplift bij Han

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Je gehandicapte klant vriendelijker te woord staan en helpen.

De heus

Zeer slecht! De lift bij mijn schoonmoeder heeft het binnen een jaar begeven, er zit al een nieuwe print in, de monteur zit al aan zijn maximale uren, dus er komt morgen pas iemand langs.
De...
De enige optie was een bed in de kamer laten zetten, dat maar gedaan want ze had geen keus. Ongelofelijk dit, zo met ouderen omgaan, ik heb er echt geen woorden voor…

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Doen wat jullie beloven, als de klant hoog in het vaandel staat, ook daadwerkelijk hulp bieden

Jonker

Slecht tot zeer slecht. Zelfs de telefoniste onbeschoft aan de lijn. U zoekt het maar uit, en laten we duimen dat lift het blijft doen . Ik heb zwaar reuma en longfibrose. Heb deze traplift sinds... Slecht tot zeer slecht. Zelfs de telefoniste onbeschoft aan de lijn. U zoekt het maar uit, en laten we duimen dat lift het blijft doen . Ik heb zwaar reuma en longfibrose. Heb deze traplift sinds 2011. De gemeente is het met mij eens. Maar zegt handycare:wij maken die niet meer,en hebben er ook geen onderdelen meer van. Wat ze wettelijk 10 jaar lang verplicht zijn. Ze laten mij gewoon stikken en naar boven kruipen omdat ik geen lucht heb. HOE ASOCIAAL BEN JE DAN. BAH

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ja jullie asociale gedrag verbeteren

M

Mensen aan de telefoon niet klantvriendelijk, onbeschoft en niet betrouwbaar. Mensen die thuis kwamen was prima.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Medewerkers van de planning aan de telefoon vervangen

Mark

Trieste service, de servicedienst aan de telefoon hebben geen idee welke doelgroep ze bedienen, gebrek aan kennis en hebben weten niet waar ze mee bezig zijn.
de reparatie heeft een week...
de reparatie heeft een week geduurd (als we niet zo vaak hadden gebeld was dit >dan twee weken geweest) al die tijd kon mijn moeder niet naar boven en moest dus wassen met bij een teiltje en slapen op de bank

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

zet een deskundige helpdesk op wie voor de belangen van de klant staat, kwaliteit verkoopt zichzelf

Doeterniettoe

Hele slechte ervaring, alleen nog maar contact gehad met een medewerker. Wat een walgelijke, arrogante vent. Was op een gegeven moment zo boos op hem dat ik naar buiten ben gegaan en mijn man het... Hele slechte ervaring, alleen nog maar contact gehad met een medewerker. Wat een walgelijke, arrogante vent. Was op een gegeven moment zo boos op hem dat ik naar buiten ben gegaan en mijn man het verder alleen heeft afgehandeld. Ook heeft hij zich daarna niet aan de belofte gehouden, wij wilden de lift aan de binnenzijde van de trap, dat zou kunnen, maar heeft naar gemeente bericht gedaan dat het alleen via buitenzijde kon. Inmiddels van 2 bekenden van ons die binnen half jaar problemen met de lift hadden, ook van Handycare. Ben nu heel blij dat er voor ons nu een andere oplossing komt en Handycare niet meer bij ons hoeft te komen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ontsla die medewerker, van meerdere mensen slechte dingen van hem gehoord.

De Ruijter

Aan de telefoon een botte en
o ngeïnteresseerde medewerker.
Aan de telefoon een botte en
o ngeïnteresseerde medewerker.
Wij zaten vast met de traplift, het draai gedeelte wat automatisch gaat deed het niet. Wij wilden naar beneden 80 en 84jaar.
Aangezien de medicatie wat belangrijk is om op
Tijd in te nemen konden we niet bij.
Met hartproblemen en een hersenbloeding, wat wij aangaven, om zo snel mogelijk hulp te kunnen krijgen, kon dat niet. Wij moesten maar wachten tot eind middag.
Alleen met water en zitten wachten op bed, vond de dame van Handycare voldoende. Geen enkel gevoel voor de situatie. Schofterig , ik belde al voor
7.00u.
Na uren wachten en bellen, is er aktie ondernomen, en kwam een monteur, die ons naar beneden heeft gekregen.
Daarna is de lift gemaakt
De monteurs zijn vriendelijk en hebben alles bij hun om te repareren.
Een goede telefoniste en een klantvriendelijk persoon die begrip heeft voor een noodgeval had dit eerder opgelost kunnen worden.
Je laat geen ouderen van 84 en 80 jaar op een 1ste etage uren wachten.
Laat dit nooit en nooit meer gebeuren. Ook de gemeente, die een contract met Handycare heeft moet daar wat aan doen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ja zeker, de mensen aan de telefoon, moeten beter de situatie inschatten.

Nicole

Me aan telefoon moet training hebben. Ongeïnteresseerd. Onaardig. Niet klantvriendelijk.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Andere service medewerkers aan telefoon

Mw. de Beer

Ik schrijf dit verhaal namens mijn moeder van 91 jaar waarvoor ik full-time mantelzorger ben. Zij heeft al sinds 2010 een traplift via Handicare en ik verzorg het contact met handicare voor haar.... Ik schrijf dit verhaal namens mijn moeder van 91 jaar waarvoor ik full-time mantelzorger ben. Zij heeft al sinds 2010 een traplift via Handicare en ik verzorg het contact met handicare voor haar. Wij zijn over het algemeen tevreden over de traplift. Deze heeft altijd naar behoren gefunctioneerd tot aan enkele jaren terug. Wat normaal is uiteraard, de traplift (lees motor) heeft nl. inmiddels zijn beste tijd wel gehad. De motor wordt dan ook binnenkort vervangen... eindelijk ! Want hier begint tevens mijn klacht. De motor zou nl. in december 2022 al vervangen worden nadat bleek dat deze versleten was bij de jaarlijkse onderhoudsinspectie. Motor zou besteld worden, duurde 10 dagen werd ons verteld en zouden gebeld worden zodra deze binnen was om afspraak te maken voor herstelreparatie. Niets meer gehoord sindsdien. Aangezien de traplift weer kuren begon te krijgen (zoals vaker de laatste jaren, maw hij doet het op en af) zelf maar weer eens in de telefoon geklommen afgelopen maandag (3 maanden verder dus !) om te vragen wanneer ze de motor komen vervangen en waarom we al die tijd niets meer gehoord hebben. Kreeg een vaag verhaal dat hier niets over terug te vinden was. In beide verslagen/orders niet van de 2 monteurs die allebei (afzonderlijk van elkaar, 2 dagen na elkaar) aan de traplift hadden gewerkt in december jl.. De laatste monteur van die 2 heeft zelfs nog gebeld waar ik bij stond met desbetreffende afdeling die de motor zou bestellen. Kortom, vreemd en ongeloofwaardig verhaal.
De medewerkster planning, zij was ook degene die ik afgelopen december al sprak om nieuwe motor te bestellen, zou nakijken of het klopte wat ik vertelde (?!) toen ik afgelopen maandag belde. Ik zou teruggebeld worden indien mijn verhaal juist was (?!) en de motor dus besteld zou worden en wanneer deze dan vervolgens geïnstalleerd zou worden. Twee dagen later (vandaag) nog steeds niet gehoord, dus zelf maar weer eens gebeld (zucht). Kreeg diezelfde medewerkster planning weer aan de lijn, zucht. Zucht aangezien zij, maar eigenlijk bijna iedereen wel die ik daar aan de lijn krijg, je uiterst (klant)onvriendelijk, bits en volkomen ongeïnteresseerd te woord staan. Daarnaast heeft ze altijd (maar dan ook echt altijd !) een snoepje of kauwgom in haar mond als je belt, waardoor ze nog onfatsoenlijker praat (lees ordinair) dan dat ze al klinkt. Want dit is tevens mijn irritatie bij haar. Ze gilt werkelijk in je oor, Mien Dobbelsteen is er werkelijk niets bij (sorry btw Carry Tefsen, ik vond je rol als Mien Dobbelsteen nl. geweldig :)) ! Op een dusdanig onfatsoenlijke, ordinaire, ongeïnteresseerde manier wat bovendien nog eens extra negatief versterkt wordt door dat ongelofelijk ordinaire geknauw van d'r op d'r kauwgom, snoepje or whatever en tevens haar (van zichzelf al knauwende) stemgeluid, dat je eigenlijk 't liefst de hoorn er gelijk op wil gooien. Denk dat ik dat de volgende keer ook maar gewoon doe. ;)

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Yup ! Tig ! Zie mijn opmerkingen hiervoor.