J. van der Aa

Ik heb de gemonteerde lift niet kunnen gebruiken en dus meteen laten verwijderen. Ondanks herhaalde vragen of ik rechtstreeks van mijn rolstoel op de stoellift kon, bleek dat niet het geval. De stoelzitting was te hoog en omdat ik niet kan staan kon ik het hoogteverschil niet overbruggen. Ik moet op gelijk niveau over kunnen gaan vanwege mijn dwarslaesie. De verkoper had alle goeds beloofd, maar in de praktijk niets van dat alles. Bovendien kwam de rail 60 tot 70 cm boven de treden met schuin naar beneden gemonteerde steunen. In de brochure staat de rail bij alle trapvormen keurig kort op de trap. Omdat ik hiermee geen genoegen nam werden mij op afstand 2 alternatieven voorgesteld, terwijl men niet eens de trap had opgemeten. Kortom de fraaie verkooppraatjes bezorgden me een grote desillusie.

De verkoopmanager heeft vandaag verontschuldiging aangeboden. Mijn casus heeft hij in het bedrijf uitgezet als voorbeeld, hoe iets niet moet. Ik vind het sportief, dat het bedrijf zijn fouten heeft erkend. Daarmee is voor mij de zaak afgedaan.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Nakomen wat u in de brochure aanbiedt en deskundig personeel inschakelen.

Reactie Handicare:

Bedankt voor uw reactie. Onze excuses voor de situatie. Wij hebben zoals besproken deze case opgenomen om herhaling te voorkomen.

Score voor Handicare: 1/5
Zult u Handicare aanbevelen? Nee