Irene Bisschops-Pasman

Een fantastische goede èn lieve meedenkende ervaring!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Ik had een verkeerde Hamam badjas ontvangen.
Cadeau voor schoonzusje, die 65 jaar werd en helemaal uit Amsterdam met de trein zou komen. Ik zou met haar naar de sauna gaan. Ik redde het net, als ik het meteen bestelde.
Helaas de verkeerde werd bezorgd. Heel wat mailverkeer met Grietje. Ze zou het per post opsturen, dan had ik het , hoopte ze, alsnog op tijd voor de sauna. Gelukt....We hebben een geweldige dag in de sauna gehad!
Mijn schoonzusje was helemaal blij met haar mooie badjas. Het was perfect voor haar gemaakt!!! Heerlijke stof, viel mooi om haar lichaam en de lengte vond ze ook heel fijn! Die dag heeft ze ècht verschillende keren gezegd: hij zit heerlijk!
En het mooie van alles was, dat ik niet meteen de verkeerd ontvangen badjas hoefde terug te sturen en dat ik hierbij ook door Grietje geholpen ben ...hoe ik het moest terug sturen. Ik ben 72 jaar en dit was ècht pas mijn 3de bestelling via internet. Had mijn schoonzoon toch gelijk. Die had deze website geadviseerd. Zoek hier een badjas uit en hier kun je gerust bestellen. Deze site is te vertrouwen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Irene, wat fijn om te horen dat je zo'n fijne dag met je schoonzusje in de sauna hebt gehad! En wat super dat de badjas zo goed in de smaak is gevallen, want dat blijft toch een lastig product om cadeau te geven, maar wel een prachtcadeau :-). Blij dat ik mijn fout tijdig heb ontdekt én kunnen herstellen, zodat jullie saunadag perfect is verlopen. Geweldig! Enorm bedankt en lief dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven naar aanleiding van je bestelling en ervaringen. Waardeer ik enorm. Wie weet nog eens tot ziens en alle goeds toegewenst. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Score voor Hamamdoeken.com: 4.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: HAMAM badjas