Daniëlle

Ik had een Hamamdoek op het oog, maar toen ik later via die link naar de doek wilde, kreeg ik een errorpagina. Via de gewone weg kon ik mijn doek ook niet meer vinden (wel andere formaten van dezelfde kleur), dus ik constateerde dat deze uitverkocht was. Misschien is het duidelijker om uitverkochte doeken te laten staan met een vermelding 'uitverkocht' erbij? Verder duidelijke communicatie op de website en in de mail, je weet wat je kunt verwachten.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Communicatie vanuit Hamamdoeken.com zoals gezegd goed, communicatie vanuit de distributeur (DPD) ronduit slecht.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hartelijk dank voor uw delen van uw mening.
Het is inderdaad vervelend als u niet kunt vinden wat u zoekt, vooral als u het product eerder wel gezien hebt. Het tonen van uitverkochte producten indien het een op zichzelf staand product is (dus niet gekoppeld aan varianten die middels een dropdown getoond worden) heeft als nadeel dat bezoekers dan wellicht steeds geconfronteerd worden met uitverkochte producten, omdat het op dit moment niet mogelijk is om te filteren op 'voorradig/niet voorradig'. Vandaar dat wij er meestal voor kiezen een product dan (tijdelijk) niet te tonen.
Wat jammer om te horen dat de communicatie met DPD slecht verliep. Wij zullen dit zeker terugkoppelen naar hen.
Nogmaals dank voor uw feedback. Het helpt ons enorm bij het evalueren van de gebruiksvriendelijkheid van onze website en daar waar mogelijk te verbeteren.

Score voor Hamamdoeken.com: 3/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: Hamamdoek XL