Hanneman

Ik vond de actie 2 voor de prijs van een zeer onduidelijk. Ik hem maar een hammandoek ontvangen.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Zie hierboven. Informatie had duidelijk moeten zijn en ook pro actiever richting klanr.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Wij proberen al onze acties zo duidelijk mogelijk te communiceren. Boven aan de pagina werd uitgelegd dat de korting werd verrekend als 50% korting. Door de vele bestellingen en alle enthousiaste reacties tot dusver dachten wij dat de 1+1 actie duidelijk was. Daarom vinden wij het bijzonder jammer om te horen dat u dit niet zo hebt ervaren.
Uw doek is nog voorradig. En hoewel de actie nu is afgelopen, bied ik u graag de mogelijkheid nog 2 hamamdoeken te bestellen met 50% korting. Voor uzelf, of wellicht om cadeau te doen, in december of op een ander moment. Hierbij heeft u keus uit de kleuren die voor deze aanbieding golden. Ik zal er dan persoonlijk voor zorgen dat u de tweede hamamdoek van de vorige bestelling alsnog ontvangt. Indien u hier gebruik van wenst te maken, kunt u mij een mail sturen via info@hamamdoeken.com. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit zeker gebruiken om onze actiecommunicatie te evalueren en daar waar mogelijk te verbeteren.

Score voor Hamamdoeken.com: 2.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: Hamandoek