Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

De Jong Pharma Consult

Van begin tot eind is het proces van de zonnepanelen uitstekend verlopen bij Hagitech. Het begon met een bezoek op de bouw van ons nieuwe huis waarbij de mogelijkheden bekeken werden. Hier werd niet alleen gekeken naar b.v. opbrengst en kosten, maar ook naar de esthetische vormgeving van het geheel. Het moet er aan buitenkant tenslotte ook mooi uit zien.

Een ploeg van 4 keurige jonge mannen melden zich op de dag van de installatie. Het viel op dat er vooral netjes gewerkt werd om een mooi product af te leveren, en snelheid van montage was duidelijk ondergeschikt: liever wat langzamer en mooi en goed, dan snel. Dit kan omdat Hagitech de mensen in loondienst heeft en dus niet met ZZP-ers werkt die vooral snel naar de volgende klus willen.

Omdat wij een zeer grote installatie hebben (40 panelen over 4 daken, accu, autolader, etc.) duurde de installatie 3 dagen. Daarna werd een prima werkend systeem opgeleverd dat er ook nog mooi uit ziet.

Samengevat alleen maar complimenten voor Hagitech

Samengevat alleen maar complimenten voor Hagitech

Score voor Hagitech Zonnepanelen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja