Vestiging Den Haag afgelopen donderdag 25 juli geweest. Daar wij al ons meubilair daar al jaren kopen. Waren nu op zoek naar een nieuw 2 pers. bed. Bij binnen komst 3 man aan de balie die met elkaar aan het praten er waren geen klanten bij of rond balie. Niet 1 van de medewerkers die even keek naar je om je welkom te heten om je. Zaterdag terug gegaan nadat we hadden besloten de bed en kast te kopen. Weer geen groet bij binnen komst. Na enig tijd zelf naar de balie moeten gaan of iemand wil helpen voor advies en om de order op te nemen. Bed + kast 1500 euro. Onderhandelen over bezorgkosten was niet mogelijk moest en zou betaald moeten worden Van alle losse orders die wij daar voorheen betaald hebben van 250 tot 2500. Vorig jaar nog 2 box springs gekocht voor de kinderen order 1400 euro. Heb de nieuwe order laten vervallen. De order NIET om de bezorgkosten ingetrokken maar om de Service die ontbrak. Het lijkt een klein detail maar is oh zo BELANGRIJK! Iedere klant die koopt zorgt dat je salaris wordt betaald. Wij komen zelf uit Den Haag hebben nu de order dezelfde dag nog bij Alexandrium R'dam geplaatst. Daar weten ze wel hoe je een klant bij binnen komst dient te groeten. Een knikje met je hoof en een glimlach is al voldoenden. De bed is gekocht + de kast Zonder erom te vragen bieden ze zelf kosteloos te bezorgen naar DH! Hebben er nog een kast bij gekocht order 2000 euro. Klanten service is toch zo belangrijk. Jammer Haco DH, misschien kunnen jullie een cursus volgen hoe het wel. Dit gaat jullie klanten kosten!!!

Slechte service totaal geen gevoel voor de klant

Cursus volgen of personeel wisselen met andere locaties zodat ze van elkaar kunnen leren. Hoe gel wel en niet moet

Hoe heeft u ons gevonden?

Lang geweest ken de vestiging lang genoeg

Score voor HACO wonen en slapen: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee