bauke van der holst

Hallo mijn vrouw en ik heb een heel mooi bed gekocht bij Haco en bed met zijn mooie tv die eruit komt met afstandsbediening het is veel geld voor ons om doen dat aan te schaffen Er zat een tijdje levertijd op maar wij wachten retour wel op toen hij binnenkwam had ik gelijk schade in een eh tv kast een gat erin ik foto gemaakt Haco gebeld wil noemen ze zit een gat in foto's gestuurd via de mail Ja we gaan we wel uitzoeken regelen dat er een nieuwe komt Nou dan gaan we op tijd overheen en tot en met topmatras zoals zat een hele grote dikke vlekken maar ze zeiden sluiten maar wel aan en een topmatras ook gaan we toch maar eh ja gebruik een bed om te slapen en wij regelen het daar nou wel nou alles hebben in elkaar gezet met soft Rock The casbah straks lekker op de bed vast wel geslapen en alles ging verder wel goed naartoe komen is eindelijk alles weer omwisselen dus nieuwe kast en niet op mijn terrasje dus we dachten dat is wel goed na tijdje tot opeens die kast niet zo lekker strak op mijn bed aan vast zitten wij weer Haco bellen mailtje sturen ze kwamen langs kijken en de kast waar de tv en moest je naar boven moet komen de planken staat helemaal schuim dus ik had al gelijk op haar klachten Nou dat hebben ze opgelost kwam langs hebben de kast even vast verzet tegen het bed aan en het plankje boven goed vastgezet opnieuw Nou dan gaan we weer verder goed na een tijdje Ik zoek ik op een topmatras een keer om blijft draaien draaien met zijn verschonen van Pet draai het rijden Ik melding maken joh ik zou het op foto sturen duurt heel lang te zijn is een keer reageren ze komen ski even kijken oh ja dat hij doorgezakt is en dan doorsturen nieuwe op maar dan moeten we moeten we verwachten wij verwachten matrasje eindelijk eens een keer dingen bezig Ik kom zelf even bij jullie omruilen Dus wij weer bij de winkel omgeruild voor een nieuwe Maar in verband met tot het opeens doorging zakken vanaf het begin tot we het bed hebben hebben wel meer rugklachten bij gekregen heel veel last van zijn rug nek heel veel pijn chiropractor fysio kosten lopen daar ook omhoog dus ik heb opeens een grote klachten ook een Haco gestuurd van jongens ik ben helemaal klaar mee met het bed Ik wil graag dat je hem komen ophalen en ons geld teruggeven maar ja daar laten ze ons niks maar ook voor hoor en tot ik weer het laatste een belletje had gedaan van over het weer over dat matras die net als alle tot hij weer een klein beetje geld in zakken stuur je zo leuk een mail terug bent en dingen Ja dit in de Betuwe uitmeten en Nou ik zeg nou of er voor dat geld moet toch wel eens meer verwachten dat ik een goed bed krijg ik kijk even ik werk heel hard mijn vrouw werkt ook heel hard en we hebben nu zoveel pijn in onderrug Door dit bed en alles wat er nu ook erbij komt bij de beste is toch gewoon echt een mes kopen ofzoiets je hoort gewoon niet doe ik ga dood als klant kijk ik werk zelf ook in een groot bedrijf en ik heb zoveel klanten te maken maar ik sta wel voor klandizie en dit als hakone je als winkel vind ik geen klandizie je wordt gewoon in de hoek gebruikt wil je zoeken maar lekker uit en Haco Alsjeblieft wil je ons helpen Ik wil graag van het bed af Ik heb er zoveel problemen mee zoveel last van mijn rug andersom dan en kleiner en minder van het geld terug dat we daar maar uit mee kunnen komen Ik wil echter vanaf Ik heb zoveel Wij hebben zoveel klachten over in bed ik hoor zoveel mensen allemaal zeiken over dit en dat is dus als je iets bij Haco kopen moet ik ook even heel Facebook volgooien en mensen vertellen dat je niks van Waar komen kopen ze hebben als je in de winkel kan ik hele mooie spullen hebben jullie en ik wil echt niet helemaal rond trappen kijk hier maar dat ook goed verdienen Maar echt hoe je dat verder dan als je iets gekocht hebt dan ben je niks meer dan ben je gewoon stond een dikke stront voor je dan als klant behandelt want dan ben je niet meer belangrijk Het geld is binnen kassa doei Nou een bedrijf waar ik werk dus gewoon service als er een klanten mijn klachten komen staan wij d'r klaar voor
goedkoop bed van 1500 Dat denk ik toch dat je iets mag van verwachten van een boxspring nog goed Kwaliteit is helemaal tot rust ataf vanaf €2000 voor 14919 dan verwacht ik wel echt kwaliteit dat je er wel voor kunt krijgen maar wat we nu hebben gekregen Dan zeg gewoon dit 3 keer ergens stront Ik vind het echt heel erg balen dat haar ook hier gewoon hier Ik vind het echt heel erg balen dat haar ook hier gewoon hier in mensen in de stront laten zakken op elke e-mailtje telefoontje en dan Ja hoor We kijken wel en dit en dat nou ik hoop dat jullie er echt wel gaan doen mensen als ik eerlijk ben koop je echt geen spul of wat dan ook bij ze ga lekker naar de IKEA zelf 100 keer beter dan

nee

ja beter voor je klant zijn niet dat je 100000 keer moet bellen of melen

Hoe heeft u ons gevonden?

op google

Score voor HACO wonen en slapen: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee