Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Joyce

Een aanbouw laten plaatsen door Habrobouw. We zijn erg tevreden over het contact, de planning, het werk van de medewerkers van Habrobouw en uiteraard met de extra ruimte in ons huis.

Contact, planning, vakmensen

Geen tips

Reactie Habrobouw.nl:

Bedankt voor de mooie beoordeling en veel succes met jullie aanbouw!

Maikel Zuidmeer

Wij hebben zeer goede ervaringen met Habrobouw. Ze hebben bij ons een mooie aanbouw gemaakt waar een flinke staalconstructie in moest. Alles is mooi afgewerkt en de prefab onderdelen stonden in een... Wij hebben zeer goede ervaringen met Habrobouw. Ze hebben bij ons een mooie aanbouw gemaakt waar een flinke staalconstructie in moest. Alles is mooi afgewerkt en de prefab onderdelen stonden in een dag.

Vakkundig en vriendelijk personeel, professioneel, overzichtelijke offerte, goede communicatie, nette afwerking.

Even goed controleren of echt alles klaar is.

Michel Puijpe

Prima ervaring, duidelijke planning en houden zich hieraan. Goed bereikbaar via telefoon of whatsapp bij vragen.

vakkundig personeel, harde werkers, houden zich aan planning, transparant.

Eigenlijk niet :-)

Pasha en Lucilia

Habrobouw raden wij aan iedereen aan. Ze zijn:
- betrouwbaar
- duidelijk in communicatie
- komen afspraken na
- denken mee en geven goed advies
- bij vragen na levering...
Habrobouw raden wij aan iedereen aan. Ze zijn:
- betrouwbaar
- duidelijk in communicatie
- komen afspraken na
- denken mee en geven goed advies
- bij vragen na levering staan ze voor je klaar
Vooraf kregen we een complete planning en alles werd volgens de planning uitgevoerd. Hier waren wij heel erg blij mee.
De communicatie via de groepsapp werkt super goed. Joost (contactpersoon) is aardig, kundig, denkt mee aan oplossingen, reageert vlot en komt afspraken na.
All in all, Habrobouw is een bedrijf op wie je kan vertrouwen bij verbouwing.

Communicate, meedenken, denken in oplossingen, planning

Geen. Alle verwachtingen overtroffen

Ghoerahoe

Heel fijn om mee samen te werken, goed personeel en goed bereikbaar en denkt in alles mee!!

Personeel, expertise, deskundigheid, flexibiliteit

Blijf zo door gaan! bedankt voor alles!

Paans

Goede communicatie. Meedenkende medewerkers

Ze werken snel en geven een duidelijk schema van wat er allemaal wordt gedaan en wanneer.

Geen tipd

Wieke Comello

Wij kunnen Habrobouw aan iedereen aanbevelen. Ze zijn erg betrouwbaar, duidelijke communicatie en komen de afspraken na. Vooraf krijg je een complete planning wat wanneer gepland staat. Als... Wij kunnen Habrobouw aan iedereen aanbevelen. Ze zijn erg betrouwbaar, duidelijke communicatie en komen de afspraken na. Vooraf krijg je een complete planning wat wanneer gepland staat. Als consument sta je zodoende niet voor verrassingen en weet je wat je te wachten staat. Ook de communicatie via de groepsapp werkt super goed. Joost (onze contactpersoon) is erg aardig, kundig en reageert vlot en komt afspraken na. Kortom: als je wil verbouwen moet je bij Habrobouw zijn!

Communicatie, planning.

Niets

Jill

Denken met je mee!

Werken snel en netjes

Er waren wel wat dingetjes onduidelijk, qua planning en onderaannemer.

Familie Verstift

Habrobouw is een professioneel en prettig aannemingsbedrijf om mee samen te werken. Heeft onze uitbouw naar de zijkant (2 bij 7m) netjes afgewerkt en werkten zij precies volgens planning. Waar er... Habrobouw is een professioneel en prettig aannemingsbedrijf om mee samen te werken. Heeft onze uitbouw naar de zijkant (2 bij 7m) netjes afgewerkt en werkten zij precies volgens planning. Waar er toen qua grondstoffen schaarste in de markt heerste, hadden zij daar geen last van door goede management en samenwerking met hun netwerk.

Overall heel blij met het resultaat!

Professioneel en goede planning.

Geen.

Familie Mokhtari

Heel blij met de aanbouw. Ze leveren kwaliteit, denken mee en werken met een goede planning. Goed en netjes personeel.

Betrouwbaar, fijn personeel, leveren kwaliteit, heldere afspraken en goede planning.

Nvt