Dellagon

Niet mee in zee gaan.

Habitat heeft naar tevredenheid geleverd, de problemen begonnen na een half jaar.
Uitval van de geleverde machine, voorrij kosten en een factuur voor de reparatie, dit bij normaal gebruik.
Paar maanden later weer het zelfde probleem, weer een rekening met alle toeters en bellen.
Dit alles nog steeds in de wettelijke garantie termijn!
De klacht hierover werd brutaal teniet gedaan en hier viel niet over te praten.
Een jaar na levering gaat de machine weer stuk, er wordt niet meer gereageerd en habitat wil geen kant uit.

Koop nooit iets bij dit bedrijf, ze zullen hun verantwoording als het nodig is nooit nemen.

Reactie Habitatsolutions.eu:

Geachte heer van Bladel,
U heeft als installateur bij ons een waterkoeler aangeschaft die u zelf heeft geplaatst. De fabrieksgarantie op deze professionele waterkoeler is één jaar op onderdelen en 2 jaar op het koelsysteem. De garantie die wij in dit geval geven (u bent geen consument) beperkt zich tot de kosteloze vervanging van defecte onderdelen en de arbeidstijd benodigd voor de vervanging van onderdelen. De voorrijkosten worden niet gedekt die overigens in een extended onderhoudscontract wel zijn af te kopen. Daarnaast hebben wij u aangegeven dat het verstandig is om een elektronisch waterslot te plaatsen. Een elektronisch waterslot plaatst u om in geval van een kleine lekkage aan het systeem ervoor te zorgen dat er geen waterschade ontstaat. U geeft nu aan wederom een storing te hebben. Een bericht hieromtrent heeft ons niet bereikt dus ik verzoek u ons alsnog te contacten zodat wij de storing kunnen onderzoeken en samen op kunnen lossen. Wij vernemen graag z.s.m. van u.

Score voor Habitatsolutions.eu: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee