Te riele

Slecht bedrijf na anderhalf jaar ging mijn habitat d8 stuk contact opgenomen hun antwoord stuur hem maar op u krijgt een offerte en dan moet u betalen er is maar een jaar garantie wat ik eerder zie staan dat het apparaat na twee jaar kosteloos gemaakt word dat klopt niet ik moet een halvester geven anders kom ik niet verder maar liever geen sterren

Reactie Habitatsolutions.eu:

Geachte mevrouw te Riel,
De garantie op producten wordt bepaald door de fabrikant. Zo geeft de fabrikant van onze relatief kostbare LightAir luchtreinigers een korting van 3 jaar. Deze garantie mag u ook verwachten gezien de prijsstelling van dit product. De fabrieksgarantie op de scherp geprijsde Lumi waterkoelers is slechts 12 maanden zoals wij u per mail hebben aangegeven. Om consumenten tegoed te komen bieden wij consumenten een afschrijvingskorting aan mocht de Lumi waterkoeler, die veelal zeer intensief wordt gebruikt, binnen 3 jaar defect raken. Op basis van bovenstaande systeem ontvangt u bij aanschaf van een nieuwe koeler een korting van 14/36 * 100% = 39%. In uw specifieke geval bieden wij u zelfs nog een aanvullende coulance korting aan waarmee uw korting 54% bedraagt. Jammer dat u dit voorstel niet wenst te accepteren en het systeem ook niet aan ons wilt retourneren voor controle. Een beter voorstel kunnen wij u niet doen helaas.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Score voor Habitatsolutions.eu: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee