FVB interieur bv

Al tot 2 maal minder positief

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service, terwijl wij naar ons idee juist onze uiterste best gedaan hebben om een door u foutief geadresseerd pakket alsnog te achterhalen.
U heeft bij het retourneren van uw product dit naar ons oude adres verzonden. Wij zijn in 2018 al verhuisd en hebben toen naar alle klanten een verhuisbericht gezonden. Ook hebben we voorafgaand aan uw order nog contact gehad per mail met daarin de juiste adresgegevens in onze handtekening en orderbevestiging. Op basis van een adreslabel op uw oude CO2 fles heeft u het echter desondanks toch uw pakket naar ons oude adres verzonden. Wij hebben vervolgens zelfs op onze oude locatie nog geruime tijd naar uw pakket gezocht maar niks meer kunnen achterhalen. Wij vinden het heel vervelend dat uw pakket met verzenden op deze manier verloren is gegaan, maar zijn wel van mening dat wij juist een goede service geboden hebben. Wij betreuren het dat u dit duidelijk anders ziet en wij niet samen tot een oplossing hebben kunnen komen.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Score voor Habitatsolutions.eu: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee