Via internet onderzoek naar luchtreinigers op dit bedrijf gekomen. Geven ruime zorgvuldige uitleg en verschillen aan van de soorten luchtreinigers. Blijft altijd moeilijk te bepalen of de capaciteit teveel of te weinig is voor de betreffende ruimte.

Reactie Habitatsolutions.eu:

Geachte,
Hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling te schrijven.
Fijn te horen dat u tevreden bent over de informatievoorziening op onze site. We nemen uw tips graag te harte en zullen de informatie mbt allergie nog wat verder uitdiepen. Het is vooraf altijd lastig in te schatten wat de LifeAir doet bij allergie, omdat hier meerdere factoren een rol spelen, zoals waar u precies allergisch voor bent en in welke mate, maar ook de omgeving waar u woont (en dus de samenstelling en mate van vervuiling waar u aan blootgesteld wordt) en zelfs de periode waarin u huurt (in geval van hooikoorts met name). Voor elke luchtreiniger geldt dat deze even tijd nodig heeft om deeltjes uit de lucht weg te nemen. Bij een hevige allergie zal iemand reageren op elk deeltje dat in de lucht is. Vaak zijn er dan ook aanvullende maatregelen nodig (bij huisstofmijt speciaal beddengoed etc). Ook is het effect afhankelijk van het gebruik. Als er bijvoorbeeld tegelijkertijd een raam open staat dan komt er steeds nieuwe vervuiling naar binnen waardoor het apparaat minder effectief zal zijn. Het apparaat wordt bovendien vaak in 1 ruimte geplaatst maar we verplaatsen ons in huis door verschillende ruimtes en kunnen dan toch weer geprikkeld raken. Ook daar is het effect weer sterk afhankelijk van de mate van allergie.
Om deze redenen raden wij bij allergie dan ook altijd aan om het apparaat eerst te huren om te ervaren of iemand er voldoende baat bij heeft.
Klantenservice
Habitat Solutions

Score voor Habitatsolutions.eu: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja