Remko Bakker

Na het bedrijf ontmoet te hebben in 2017 bij van Maanen in Barneveld tijdens een uitleg avond hoe een houtkachel te branden had ik al een goed gevoel bij het bedrijf.
Zelf vergiste ik me dat ik hout besteld had bij Haardhoutcompany.nl maar dat bleek bij een concurrent te zijn.
Toen ik bij de laatste levering van het andere bedrijf echt veel zand op het hout meekreeg en ik na de klacht niets meer hoorde en er ook niets aan gedaan werd bedacht ik me al: eerstvolgende bestelling doe ik bij haardhoutcompany.nl. Makkelijke, duidelijke website. Prima afhandeling via de mail en tijdig leveren. Al was ik wel blij dat ik thuis was, anders had de pallet aan het begin van de straat gestaan. De chauffeur durfde namelijk pas bij goedkeuring van mij de oprit op te rijden. Nou niets aan de hand natuurlijk, deze ligt er namelijk al 30jaar in. Die gaat dus echt niet verzakken, haha.

Misschien dus alleen de vraag op voorhand dat ze de pallet de oprit op mogen rijden. Deze vraag misschien meenemen in de opdracht bevestiging.

Score voor Haardhoutcompany.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Pallet eikenhout 25cm