H-Point

Aftersales
Houding verkoopadviseur

H-Point

Absoluut niet tevreden!
Vanaf het moment dat ik de Kona EV had aangeschaft, waren er problemen met de communicatie. Hierover uitvoerig gesproken met de bedrijfsleider en men beloofde beterschap.
De problemen bleven. Tijden van ophalen auto werden niet nageleefd. Moest erachteraan bellen en dan kwam er actie. Auto was 1 keer niet klaar, dus kreeg ik een leenauto, omdat ze fout zaten. Maar ik moest niet zeuren! Ik keer kwam ik zonder afspraak langs, omdat ik wat vragen had over de carplay. Het was druk, maar hij zou er zo aankomen als hij klaar was met het bellen. Na een uur wachten, ben ik weggegaan. Ik heb een mailtje hierover gestuurd en toen bleek dat de man mij volledig vergeten was.

Omdat ik erg tevreden was over de Kona, wilde ik een nieuwe auto aanschaffen. Ik kreeg erg weinig terug voor mijn auto, dus heb het maar gelaten.
Nu wilden we toch kijken voor de Ionic 5. We kwamen langs, kregen geen koffie of thee aangeboden en moesten wachten op de verkoper, die foto's aan het maken was van mijn auto. De beloofde proefrit konden we ook op onze buik schrijven.

We voelden ons niet serieus genomen. Toen we onze offerte kregen, klopte er veel niet. De kilometerstand klopte niet en de beloofde hogere inruilprijs, bleek ook niet te kloppen. Er werd mij verteld....duurdere auto hogere inruilprijs. Dit bleek helaas niet zo te zijn. We kregen nog minder dan een aantal maanden hiervoor. En als ik hem direct zou inruilen, werd er 1000 euro bij gedaan. Sorry, maar dit was absoluut niet de afspraak!

We zijn naar een andere dealer gestapt. We zijn goed ontvangen en serieus genomen. Men nam de tijd voor ons en we mochten een proefrit rijden. De inruilprijs was, wat we dachten ervoor te krijgen én we mogen in de auto blijven rijden, totdat de nieuwe auto geleverd wordt. We hebben dus de stap genomen en met volle tevredenheid de nieuwe auto aangeschaft.

Mooi gebouw

Duidelijke afspraken maken, klanten serieus nemen.

Score voor H-Point: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: