GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Eigenlijk niet positief, alhoewel we ons ongelooflijk verheugden op ons nieuwe bed. Nu staat het hier, nog niet in elkaar gezet, een stel planken.
De bezorging is namelijk tot drie keer uitgesteld, niet aangekomen. Heb er een keer of 4 over moeten bellen; anders was het er waarschijnlijk nog niet geweest. Vervoerder en Gussta gaven elkaar de schuld.
Medewerker Gussta was wel vriendelijk, maar ja.... Ik vind het niet goed geregeld - nog los van dat het steeds mis ging met de bezorging - dat ik zo kort vantevoren te horen krijg dat er een nieuw bed geleverd wordt. Nu hadden we niet de gelegenheid om ons oude bed op tijd weg te halen en zitten we dus met planken die we zelf nog als bed in elkaar moeten zetten. Ben benieuwd. De lol van het nieuwe bed is er wat mij betreft af, maar ik hoop dat die terug komt als het er staat.

Reactie GUSSTA:

Bedankt voor je reactie. We zijn ons ervan bewust dat de levering niet goed is verlopen. We hebben hierop actie op ondernomen om dit in de toekomst te voorkomen. Excuus voor het ongemak

Score voor GUSSTA: 1.5/5
Zou je GUSSTA aanbevelen aan een vriend? Nee