Molenbroek

Probleem met oplaadkabel waar stukje van stekker in was blijven zitten op de meest vriendelijke manier opgelost door jonge medewerker.

pjoter

Snel geholpen. Klantviendelijke service

Noortje

Goede service.

pieter

Goede service.

FvdS

Het overzetten van de gegevens was niet makkelijk, maar ze hebben net zo lang eraan gewerkt tot het in orde was. Goede service!

Jorren mensink

Fijn bedrijf. Ik kwam mijn telefoon brengen en was eventjes naar de Albert Heijn geweest. Na een kwartier was met telefoon als klaar en goeie kwaliteit.

Barbara

Ben 2 maal bij deze winkel geweest en supergoed en vriendelijk geholpen.

Fred

Om 10 voor 6 kwam ik binnen met een kapot scherm en ging 18.02 de deur uit met een gerepareerde iphone. Ik had de koffie nog niet op.

De begonia 's

Wat zijn we goed geholpen vandaag met een kabel voor de laptop die we nodig hadden voor ons optreden en als service hebben ze ons terug gebracht met de auto naar de markt waar we gelukkig toch... Wat zijn we goed geholpen vandaag met een kabel voor de laptop die we nodig hadden voor ons optreden en als service hebben ze ons terug gebracht met de auto naar de markt waar we gelukkig toch konden optreden met ons koor de Begonia's uit Tilburg. Jongens jullie waren super.