Gropet

Reactiesnelheid klantenservice
Klantvriendelijkheid klantenservice

Danny Visser

Ik heb net een bestelling via deze site gedaan, ik heb er heel erg spijt van.

Ik heb besteld 8 zakken 25ltr Javeme houtkorrels.
Ik had van te voren op deze site reviews gelezen, prima review dus bestellen.

8 zakken in winkelmandje gedaan, bestelling opgestart, naam en adresgegevens ingevuld, meer dan 45,00e gratis verzendkosten, gekozen voor bezorging postnl, gekozen voor dag en tijdstip, gekozen voor bank en daarna betaald. Helaas was ik niet scherp ik ben ziek, ik had moeten betalen 8x 7,25 = 58,00e.
Ik heb betaald met mijn zieke hoofd, ik krijg na betaling bevestiging via email en ik zie tot mijn verbazing dat ik 85,00e heb betaald en dat er een bulktoeslag van 27,00e is gerekend.
Wat een stelletje oplichters, er is nergens tussen het kiezen, in winkelmandje stoppen, naam en adresgegevens invullen, verzendoptie kiezen, bank kiezen enz gemeld dat er een bulktoeslag gerekend wordt.
Wat een walgelijke manier van verkopen.
Ik had juist voor dit bedrijf gekozen voor de laagste prijs, geen verzendkosten boven de 45,00e en goede review.
Dus aub koop hier niets, betaal elders iets meer maar dan weet u zeker dat het goed gaat.

Duidelijk vermelden dat verzendkosten ook boven de 45,00e bij zware zakken niet gratis zijn. Stelletje oplichters.

Score voor Gropet: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Javeme houtkorrels 25ltr