Begin mei 2 hanglampen besteld met op de site een vermelding van een levertijd van ik meen 3 werkdagen. Op de betaalpagina werd dit plots 2 weken levertijd, nog altijd prima dachten wij! Vervolgens tot juli gewacht om zelf dan maar contact op te nemen met het bedrijf. Kreeg daarop wel een zeer korte reactie maar dat gaf weinig geruststelling. Besloten nog maar ff te wachten tot na de zomervakantie. Eind augustus nog niks ontvangen of gehoord, we dachten dat geld zijn we kwijt. Nogmaals gemaild, antwoord september komen ze binnen. Net op het moment dat ik dacht laat ik maar aangifte doen, kwamen de lampen alsnog binnen.

Voor mij een eerste maar ook zekers laatste ervaring met dit bedrijf wat niet beloofd wat het nakomt en opvallend slecht communiceerde.

Geduld wordt beloont.

Reactie Groenovatie B.V.:

Beste klant,
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.
Wij begrijpen dat de situatie erg teleurstellend is. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat uw pakket te laat wordt geleverd en hiervoor willen wij graag onze oprechte excuses aanbieden.
Zou u ons kunnen voorzien van uw ordernummer, zodat wij de situatie beter kunnen bekijken en hiervan kunnen leren en waar nodig aanpassingen kunnen doen?
In afwachting van uw reactie.
LEDshop Groenovatie

Score voor Groenovatie B.V.: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee