Vriendelijk personeel.Telefonisch niet altijd even goed bereikbaar.Levering van mijn nadien bestelde accessoires (inclusief informatie over de status) kan stuk beter.

Klantvriendelijk.Nette website.Egg netjes afgeleverd.

Large egg inclusief tafel aangeschaft.Netjes op tijd gemonteerd afgeleverd.In de douglas tafel zat een fikse scheur (5 cm).Omdat dit niet heel erg opvalt hebben we hier niet over geklaagd.Tafel verder netjes.Nu reeds twee keer aantal accessoires nabesteld.Eerste keer aantal dagen de melding "bestelling aangemeld bij dhl".Na aantal keren bellen bleek de dammers houtskool niet op voorraad.Uiteindelijk de bestelling na ruim een week ontvangen.Na een tweede bestelling wederom aantal dagen dezelfde melding.Op een vrijdag via de chatfunctie navraag gedaan.Telefoon werd herhaaldelijk niet opgenomen.Dezelfde dag of morgen kreeg ik te horen.Uiteindelijk op moment van schrijven onbekend wanneer de bestelling komt.Magazijnmedewerkers niet aanwezig in de weekenden.Ik heb best even geduld, maar vindt het gebrekkig dat het onduidelijk is wanneer een bestelling geleverd wordt.

Score voor GreenEggTotaal.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
BGE large + tafel + accesoires