Helaas een slechte ervaring, Een Nest besteld en enkele kleinigheden, indien voor 16:00 besteld, dan de volgende dag in huis. Besteld rond 12:00, netjes e-mail van de bestelling, vervolgens netjes een e-mail dat alles onderweg is met track&trace.
Volgende dag net voor 18:00 pakket binnen, maar geen Nest. Op de pakbon stond die er wel bij, maar met pen erachter "wordt nageleverd"!
Excuus na 2 dagen, ze zitten midden in een verhuizing. Kan natuurlijk altijd, maar als je wel op een pakbon kan schrijven dat het artikel wordt nageleverd, dan kan je ook een mail sturen of een telefoontje plegen. Erg slecht, daarbij ook niet eens een nieuwe leverdatum. Ondertussen staat de Nest nog steeds op voorraad met voor 16:00, etc, etc.
Hier koop ik iig niks meer!

- Website up to date houden
- Betere communicatie
- Als er dan iets mist gaat, kom je klant tegemoet.

Reactie GreenEggTotaal.nl:

Geachte heer Schaap,
Allereest mijn excuses voor deze gang van zaken. Helaas is door onze verhuis de bestelling niet compleet uitgeleverd en hebben wij u onvoldoende geïnformeerd over de nalevering. Daar heeft u volkomen gelijk in. Voor ons een les om de klant beter te informeren.
Het aankoopbedrag van het nest in inmiddels op uw verzoek aan u gecrediteerd.
We hebben het nest inmiddels weer voorradig, maar helaas is dat nu te laat. De verhuizing is inmiddels afgerond en alles draait weer zoals u van ons mag verwachten en wat wij beloven op de website.
Nogmaals mijn excuses,
Ramon van Koppen
Greeneggtotaal.nl

Score voor GreenEggTotaal.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Nest voor BGE