Els

Niet te bereiken, zowel per mail als telefoon! (Sta al een uur in de wacht) Al jaren zonnepanelen en krijg nooit het teruglevertarief door. Daarnaast verandert het tarief van het nieuwe aanbod per dag, zonder antwoord te krijgen op vragen. Slechte zaak.

Reactie Greenchoice:

Beste Els,
Onze excuses voor de slechte bereikbaarheid momenteel. Het is extreem veel drukker dan normaal, vooral door die enorm snel stijgende prijzen die jij ook noemt. Hierdoor hebben we op alle kanalen achterstanden ontwikkeld. We zijn hier zelf ook niet blij mee, maar kunnen op dit moment helaas geen betere service leveren.
Je kunt misschien ook mailen naar vragen@greenchoice.nl? Dan duurt een reactie waarschijnlijk zo'n 5 werkdagen, maar hoef je in ieder geval niet in een telefonische wachtrij te staan. Je kunt ook proberen ons via de chat op onze website te benaderen. Als daar een collega beschikbaar komt, helpt deze je gelijk met je vraag.
Ons teruglevertarief is trouwens 8 cent per kilowattuur. Dit gaat gelden wanneer je na aftrek van de door jou afgenomen stroom van de door jouw opgewekte stroom nog stroom overhoudt.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 1/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee