heer Jure Simic

De groene diensten die Greenchoice levert zijn prima. Echter, mijn contract zou aflopen over enkele maanden. Sindsdien werd ik meerdere keren per week gebeld met de vraag of ik het contract zou willen verlengen. Voor een bedrijf waar ik van verwacht dat ethiek hoog in het vandaal staat, is blijkbaar je klant lastig vallen geen probleem. Ik begrijp dat er klanten zijn die het contact waarderen, en het eerste belletje was ook prima. De meerdere daarop volgende niet. Daarnaast heb ik recent in het weekend mijn contract zelfstandig online verlengt, nadat ik de tijd had om er rustig over na te denken. Enkele werkdagen later werd ik wederom gebeld met de vraag of ik het contract wilde verlengen. Dit is relatief gemakkelijk te automatiseren dat er dagelijks info bijgewerkt kan worden. Al met al, ben ik blij met de diensten die Greenchoice levert maar deze praktijken hadden mij bijna weggedreven.

Reactie Greenchoice:

Beste heer Jure Simic,
Begrijpelijk dat u het veelvuldige bellen als hinderlijk hebt ervaren. We zijn aan het onderzoeken hoe we dit proces kunnen verbeteren. Dus enerzijds wel persoonlijk contact, maar niet op een hinderlijke manier. En wel willen inderdaad ook situaties zoals bij u voorkomen, waarin er al verlengd is en dat we dan toch nog bellen.
Veel dank dat u ondanks deze ervaring toch verlengd hebt!
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 3/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee