heer/mevrouw Piet le Feber

Ik vond het niet prettig dat ik wel zo’n 4 keer gebeld ben om te vragen of ik m’n contract wilde verlengen en dat het heel dom zou zijn als ik dat niet deed
Als dat een volgende keer weer gebeurd dan zal ik serieus overwegen om over te stappen
Verder is het ook heel vreemd dat als je overstapt je overal een bonus krijgt en juist als je trouwe klant bent blijft dat niet gehonoreerd wordt Zou juist omgedraaid moeten zijn
Groet Piet le Feber

Reactie Greenchoice:

Beste Piet Le Feber,
Het is inderdaad niet gepast om te zeggen dat je dom bent als je niet zou verlengen. We mogen dus dankbaar zijn dat je ondanks deze onprettige ervaring toch verlengd hebt.
Wat betreft bonussen: die bieden we ook aan klanten die verlengen. Of anders bieden we ze gereduceerde tarieven aan. Wel is het zo dat de bonussen die bij een overstap worden aangeboden zo hoog zijn dat een energieleverancier in feite verlies maakt op de mensen die er gebruik van maken. Pas als deze mensen langer blijven gaat de energieleverancier eraan verdienen. Maar vaak vertrekken mensen gelijk na afloop van het contract (of zelfs al eerder). Het is dus geen duurzaam model en het gaat bovendien ten kosten van investeringen in duurzame energie. Reden dat wij voorzichtig zijn met het geven van bonussen.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 3/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Ja