Henk Pasman

Gekozen voor greenchoice op basis van de volgende informatie op de website:
Krijg live inzicht en bekijk je tussenstand
Wil je weten hoe het ervoor staat met jouw stroomverbruik en kosten per jaar, maand, dag of zelfs realtime? Open BOKS Live in de Greenchoice app en krijg op elk moment van de dag inzicht in jouw verbruik en teruglevering, tot op wel 10 seconden nauwkeurig! Dit gebeurt via de BOKS-meter; een klein kastje dat je zelf gemakkelijk op je slimme meter aansluit. Hiervoor betaal je eenmalig €50 en daarna €2,50 per maand. Download de Greenchoice app en haal BOKS Live in huis!
Via email gevraagd hoe de Boks meter te bestellen. Dit is het antwoord van Greenchoice:
Het is momenteel niet (meer) mogelijk om een BOKS-meter te bestellen. We zijn bij Greenchoice intern aan het uitzoeken, wat een goed alternatief is.
Zodra wij deze hebben gevonden, kunt u dit terug lezen op onze website of in de nieuwsbrief.
Op zijn zachts gezegd voel ik mij belazerd door Greenchoice.
Waarom heeft Greenchoice de website niet aangepast met deze informatie en tenminste de Boks-meter verwijderd?
Zeer slordig van Greenchoice. Wat zegt de Greenchoice: Bedrijfsinformatie
Onze toekomstvisie is dat duurzaamheid 100% vanzelfsprekend is: groene energie wordt dichtbij klanten opgewekt en dichtbij de duurzame bron gebruikt. Mensen zijn zich bewust van hun energieverbruik, besparen actief energie en wekken zoveel mogelijk zelf - of samen - groene stroom op. Iedereen heeft daarvoor toegang tot betaalbare en betrouwbare duurzame technologieën.
Wat is nu het antwoord van Greenchoice??????

Reactie Greenchoice:

Beste Henk,
Dit is inderdaad slordig, Henk. We gaan de informatie zo snel mogelijk van de website halen. BOKS Live werkte helaas te vaak niet naar behoren, waardoor we gestopt zijn het aan te bieden. BOKS Slim is wellicht een alternatief? Op het live-inzicht na doet dit hetzelfde als BOKS Live.
Wanneer je echt alleen vanwege BOKS Live klant bent geworden, willen we je de mogelijkheid bieden je contract op te zeggen, zonder opzegkosten. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice en verwijzen naar deze reactie op jouw recensie.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 0.5/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee