heer

Ik zit bij Greenchoice vanwege mijn winddelen en omdat ik het milieu belangrijk vindt. Handig dat je via een app ziet wat je verbruik is en dat je je maandbedrag daarmee kunt aanpassen, maar onhandig dat Greenchoice wat mijn windmolen opbrengt (nog) niet inzichtelijk kan maken op die manier en dat dus alle overzichten van en mails over mijn electriciteitsverbruik daarom onvolledig zijn en mijn geadviseerd maandbedrag (veel) te hoog :-(

Reactie Greenchoice:

Mooi om te lezen dat je bewust voor ons gekozen hebt. Als je Winddelen van De Windcentrale hebt, kun je de opbrengst hiervan volgen via de app van de Windcentrale. Als je Windvangers hebt, kun je de opbrengst hiervan in onze eigen app volgen. Als jij die niet ziet, willen we je vragen even contact op te nemen. Dan kunnen we kijken waar het aan ligt.
Het klopt dat de opbrengst van de Winddelen en Windvangers niet in de maandelijkse verbruiksoverzichten. Het is voor nu helaas te gecompliceerd om deze extra informatie toe te voegen. We hopen dit in de toekomst wel te kunnen doen.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 2/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee