Tine Sterrenburg

Met veel aplomb deelt Greenchoice mee dat ze een persoonlijk aanbod voor me hebben en dat ik nu toe moet slaan. Wel wel wel, het maandbedrag is een euro hoger dan vorig jaar. Nou, nou, dat is nog eens een aanbod. Ik blijf alleen bij Greenchoice in verband met mijn deelname aan een postcoderoosproject van zonnepanelen. Ik vind Greenchoice echter heel duur en zal zo gauw als dat mogelijk is overstappen op een andere energiemaatschappij

Reactie Greenchoice:

Beste Tine Sterrenburg,
Wat jammer om te merken dat je niet echt van harte klant van ons blijft. We realiseren ons dat we niet altijd de goedkoopste zijn (ook zeker niet de duurste trouwens!). Dat komt doordat er momenteel ontzettend gestunt wordt met energieprijzen. Energieleveranciers bieden energie aan tegen prijzen die nog lager dan de inkoopprijzen zijn. Geen duurzame strategie natuurlijk, dat onderstrepen de rode cijfers van veel energieleveranciers waarover deze week bericht werd wel. Daarnaast zorgt het er ook voor dat noodzakelijke investeringen in duurzame energie in Nederland niet worden gedaan. Daaronder vallen ook onze investeringen in energiecoöperaties, zodat ze projecten kunnen opzetten als het project waar jij aan meedoet.
Bij het vaststellen van het tarieven zijn dit zaken waar we rekening mee houden. We doen daarnaast natuurlijk onze best het allemaal zo goedkoop mogelijk te houden, ook door onze vaste kosten laag te houden.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 1.5/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee