De la Meuze

Het bedrijf heet GREENchoice en probeert hun clienten te stimuleren om groene energie te gebruiken of zelf op te wekken maar zijn er software matig nog helemaal niet klaar voor, zeker niet met slimme meter... !! Krijg elke keer een melding in de wintermaanden dat ik (geheel draaiende op 30 collectoren ) mijn maand bedrag moet aanpassen omdat ze er geen rekening mee houden dat ik al tig hebt terug geleverd en aan het einde van het jaar geld terug krijg !! Heel vervelend dat ik het nu zelf non stop moet bij houden om eventuele problemen bij jaar afrekening te voorkomen. Ze geven wel het hoogste bedrag voor terug levering en als je dan voor de zoveelste keer belt over het maand bedrag staat iemand je wel redelijk te woord..

Reactie Greenchoice:

Beste De la Meuze,
We kunnen ons voorstellen dat je dit vervelend vindt. We werken eraan om ook de teruglevering me te nemen in de adviezen over je termijnbedrag. Tot die tijd kun je deze adviezen maar het beste negeren. Wat we al wel gewijzigd hebben is dat je je termijnbedrag nu zelf aan kunt passen aan je ter verwachten hoeveelheid teruggeleverde energie.
Vriendelijke groet,
Bob van Greenchoice

Score voor Greenchoice: 2.5/5
Zou u Greenchoice aanbevelen bij uw vrienden, familie of kennissen? Nee