Klantenservice

Robert Maas

Beleefd, geduldig bedrijf. Mooie keuze maar besteedt het leggen zelf uit waardoor voor het mijn balkon van nog geen 2 x 3 mtr het gras zelf € 400,= kostprijs had maar het leggen (half uurtje werk voor de kundige en vriendelijke legger overigens ) eveneens nog eens € 400, = kostprijs had, dus € 800,= voor een klein balkon. Nu kwam de legger uit hun buurt Genemuiden, dus veel reistijd maar als ze het dan toch uitbesteden moet er vast een legger in de buurt van mijn woonplaats Tilburg te vinden zijn en dan zou de legprijs honderden euro's minder zijn. Kortom, het gras mooi, de legprijs niet efficiënt tot stand gekomen. Heb daarover bij Grasexpert wel melding van gedaan maar dat hielp niet.

Reactie Grasexpert:

Hartelijk dank voor deze feedback. Momenteel werken wij inderdaad met een vaste legger die al jaren voor ons werkt. Deze legger is namelijk erg kundig en verzorgt al onze legwerkzaamheden door heel Nederland. Hierdoor kunnen wij onze kwaliteit waarborgen.
Natuurlijk staat het de klant vrij om alleen het gras af te nemen en de legwerkzaamheden zelf uit te laten voeren.

Score voor Grasexpert: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gekocht product: Victoria kunstgras