Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Hilster

In oktober 2018 een badkamer gekocht bij Grando Zaandam. Vanaf dat moment alleen maar ellende. Na 2 maanden maar eens gebeld wanneer de badkamer wordt ingemeten, zonder resultaat. Na nog een paar keer bellen werd een afspraak gemaakt. Bij de aankoop werd verteld dat er een nooddouche geplaatst zal worden zodat we gewoon kunnen douchen. Uiteindelijk zijn de werkzaamheden gestart, maar de nooddouche is nooit geleverd. Meerdere keren over gesproken en iedere keer een ontwijkend antwoord ("miscommunicatie, had nooit toegezegd mogen worden"). Grando heeft een coördinator aangesteld die ervoor moet zorgen dat alles gladjes verloopt. Helaas is deze dame vaker niet dan wel bereikbaar. Na 9 werkdagen is de badkamer gereed voor afmonteren en afkitten. bij elkaar 1 dag werk. Aan het begin van de week gaf de aannemer aan dat dit waarschijnlijk woensdag of donderdag gedaan zal worden. Het is nu vrijdag, de coördinator heeft niets van zich laten horen, de aannemer "denkt" nu dat hij aanstaande dinsdag kan afmonteren. Het werk ligt meer dan een week stil, we hebben geen nooddouche en het interesseert Grando helemaal niets.
update april 2019: Na de eerste review heeft Grando er alles aan gedaan om de verbouwing en onze irritaties weg te nemen. De badkamer is de betreffende dinsdag afgemonteerd. Uiteindelijk zijn we tevreden met onze nieuwe badkamer, er zijn geen gebreken alles functioneert prima en ziet er goed uit. Beveel ik het bedrijf aan? Alles afwegende, ja maar zorg er wel voor dat je vooraf goede afspraken maakt over wat je kunt verwachten tijdens de bouw en laat toezeggingen van de verkoper expliciet opnemen in de offerte.

Communiceer tijdig en eerlijk, doe geen toezeggingen (nooddouche) die je niet nakomt, wees bereikbaar. Ruimte in de planning om tegenslagen op te vangen is logisch, maar meer dan een week het werk stil laten liggen is onaanvaardbaar.

Score voor Grando.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: badkamer