Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

J' ai Bouw en Design/ Ophof

In September is onze gigantische keuken geleverd: een kookeiland van 4 meter lang en 1.20 breed en een kastenwand van 5 meter lang. Een zwarte keuken met beige composieten blad, greeploos kookeiland en robuuste grepen op de kastenwand. Inmiddels geheel voorzien van inbouw Bosch apparatuur.

Doordat wij een bijzonder ontwerp wilde wat wij bij voorbaat al zelf hadden samengesteld in combinatie met interieuradviseur J' ai Design (gebaseerd op de stijl van Eric Kuster), was het lastig om een keukenzaak te vinden die hierin mee ging en een schappelijke prijs kon bieden. Wij hebben namelijk onze trap achter de keukenkastenwand verwerkt.

Nadat onze ideeën waren uitgetekend kwam Grando zelf nog met veelnpraktische aanpassingen waar wij zelf nog niet over na hadden gedacht. Er werd op alle vlakken heel fijn mee gedacht.

Wij hebben gekozen voor zelf monteren, omdat wij de montageprijs aan de hoge kant vonden (€2000,-)
Na het leveren bleek dat één onderkant van het aanrechtblad niet was afgewerkt. Na dit aangegeven te hebben kwam Grando met een nette en juiste oplossing en was dat snel geregeld. Ook miste wij een afdekplaatje van de wasbak (waarschijnlijk zelf kwijt gemaakt). Dit werd na een telefoontje meteen naar ons opgestuurd.
Momenteel is bij ons een keukendeurtje uit zijn ophanging ontwricht (wat al gemonteerd was bij aflevering en goed is aangedraaid). Dit vinden wij wel iets minder positief. Misschien niet helemaal goed in elkaar gezet in de fabriek.

Buiten dat zijn wij erg tevreden over de service, het meedenken, de praktische tips en vooral de prijs/kwaliteit van Grando. Bijna alles is mogelijk bij Grando en dat vinden wij erg fijn!

Onze grote keuken is echt ons pronkstuk van het huis en wij zijn dan ook erg blij dat Grando ons zo fijn ondersteund heeft tijdens dit bijzondere ontwerp. (Jammer dat er geen foto's bijgevoegd kunnen worden!)

Montage prijs was aan de hoge kant (daarom montage zelf geregeld)

Door (waarschijnlijk de drukte na de zomervakantie) waren er wat dingen verkeerd gegaan tijdens de fabricage. Wel netjes opgelost door Grando.

Score voor Grando.nl: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Keuken