Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

B. van de Werf

Wij wilden een badkamer kopen voor onze nieuwbouwwoning. Tijdens het maken van de koopovereenkomst is gezegd dat alles mogelijk was omdat de badkamer casco geleverd werd. Er is een bedrag afgesproken inclusief meerwerk en omleggen van leidingen. Dit zou ervoor moeten zorgen dat er geen rekening achteraf meer komt. Een halve maand voor de oplevering van onze nieuwbouwwoning werd aangegeven door Grando dat het plaatsen van een bad in onze badkamer volgens Grando nooit mogelijk is (en zal zijn). Doordat dit zo laat pas werd aangegeven, waren er geen andere opties meer voor ons. Uiteindelijk bleek het toch wel mogelijk te zijn om een bad te plaatsen. Alleen (i.v.m. meerwerk) wel voor €700 meer dan het bedrag dat overeengekomen is. (Terwijl op de overeenkomst stond dat het bedrag inclusief meerwerk en inclusief het omleggen van leidingen is). De verkooppraatjes zijn prima, maar controleer voordat je met Grando in zee gaat goed of datgene wat ze in de overeenkomst hebben gezet, ook te realiseren is. Houd hierbij rekening dat Grando weinig initiatief neemt om zijn klanten op de hoogte te houden. (Inmiddels hebben wij een mooie badkamer bij een ander bedrijf. €1000 goedkoper en geen enkele belemmeringen tijdens het plaatsen van de badkamer).

Score voor Grando.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: Badkamer en toilet