Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

R. Poortvliet

Wij zijn zeer blij met het ontwerp en eindresultaat van onze badkamer. De adviseur nam de tijd voor ons en dacht mee met onze eigen ideeƫn en ontwerp.
De montage van de badkamer hebben wij zelf gedaan dus die kunnen we voor Grando niet beoordelen.
De levering was op de datum zoals afgesproken en vooraf werden wij hiervan telefonisch op de hoogte gesteld. Bij de levering zelf waren helaas enkele tegels gebroken, dit is gelukkig voldoende ingecalculeerd bij het snijverlies.
Tijdens het openmaken van de verpakkingen bleek het fonteintje beschadigd en de toiletpot had een fabricagefout; beiden konden wij - na overleg en opsturen van foto's - moeiteloos ruilen voor een nieuw exemplaar.
Bij twijfel hoe we sommige zaken moesten monteren (instructieboekjes waren niet altijd even duidelijk) bood de adviseur van Grando direct hulp.
Wij hebben al met al een zeer goede ervaring met Grando (vestiging Hoogvliet, mevr. S. Mangelaars).

De leverancier kan beschadigingen op de hoeken (meest kwetsbaar!) voorkomen door ze met beschermkapjes af te dekken. De duurdere items waren namelijk wel met zorg verpakt.

Score voor Grando.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Badkamer