Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Ben Ali

Sinds afgelopen woensdag is onze droomkeuken in maar liefst één dag geplaatst. Hij is precies en op de centimeters goed en strak geplaatst! Vooraf zijn we in de showroom te Purmerend geweest om te kijken naar het assortiment. Hierbij zijn we goed ontvangen en geholpen bij een 3D schetst van onze toen nog mogelijke keuken. Vanaf dat moment zijn we bijgestaan door verschillende professionals die hun meningen, oplossingen en keuzes passend maakten met wat wij voor ogen hadden voor onze droomkeuken. Er word goed de tijd genomen en als klant word je echt serieus genomen in wat voor jou de droomkeuken moet zijn. Alle lof aan de goede service en expertise van het peroneel! Ook de communicatie is super. Vriendelijk en vakkundig.

Er zou een presentje geregeld worden voor ons ter felicitaties van onze keuken. Jammer genoeg is dit waarschijnlijk vergeten. (Kan gebeuren)
Er is een factuur opgesteld voor klein montage apparatuur twv €50. Op een bedrag van onze keuken zo het wel mogen om deze weg te laten. Als korting of presentje van de zaak. De garanties van de apparatuur moet je zelf regelen bij de grote bedrijven. Misschien is het handig om dit al in de winkel vooraf te regelen. Dit scheelt de klant tijd en moeite bij de bedrijven aan te kloppen.

Score voor Grando.nl: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Keuken