Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

J.M de Jonge

Graag willen wij onze ervaringen met Grando Hoogvliet middels deze recensie met u delen.
In tegenstelling tot andere keukenzaken zijn we bij Grando Hoogvliet zeer voorkomend en vriendelijk te woord gestaan. Dhr. Jan Blom was heel behulpzaam in het meedenken en adviseren van de juiste keukenopstelling en het presenteren van de mogelijkheden m.b.t. apparatuur en materialen. Er wordt alleen met A-merken gewerkt, maar wel met een concurrerende prijsstelling. Geen veel te hoge prijzen met megakortingen, maar direct eerlijke prijzen, die ook nog onderhandelbaar zijn. De verschillende mogelijkheden qua opstelling en uitvoering zijn ook nog in mooie 3D prints gepresenteerd, waardoor het voor ons makkelijker werd om een gefundeerde keuze te maken.
De keuken is geïnstalleerd door de monteurs Gerrit en Anton, die zeer vakkundig en netjes te werk zijn gegaan. Ze hebben hun uiterste best gedaan om heel precies en nauwkeurig te werken bij het plaatsen van de keuken en het installeren van de apparatuur. Kortom vakwerk, waarvoor onze dank!
Het heeft allemaal geresulteerd in een schitterende keuken, waar we heel blij mee zijn. We kunnen Grando Hoogvliet van harte aanbevelen, wanneer ook u toe bent aan een nieuwe keuken.

Score voor Grando.nl: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: Keuken