Jennifer

Vind het een beetje raar zitten nu al 6 maanden op de steen te wachten nu al 3 keer uitgesteld terwijl ik nog van dit jaar positieve recensies lees en dat er snel geleverd is binnen de termijn,hoe kan dit.

Reactie Grafsteenwinkel:

Bedankt voor het bericht. Ik begrijp je teleurstelling en vragen.
Graag wil ik kort uitleggen wat er aan de hand is.
Op dit moment zorgen wereldwijde, logistieke problemen voor oplopende levertijden. Dit zorgt in onze branche en elke andere branche voor vertragingen.
We proberen al onze klanten hierin zo goed en snel mogelijk van informatie te voorzien. Dit betekent echter ook dat, als de binnenkomst van een container opnieuw wordt uitgesteld, de eerder opgegeven levertijd niet gehaald kan worden.
Zodra er containers binnen komen, wordt er met man en macht gewerkt om zo goed en snel mogelijk te kunnen leveren.
Op dit moment zijn we bezig om van al onze producten een ruime voorraad aan te leggen, zodat we in de toekomst niet afhankelijk zijn van logistieke problemen en een snellere levertijd kunnen garanderen.
Van een deel van het assortiment is dit al het geval. Hierdoor kunnen we deze wel snel en zonder vertraging leveren en plaatsen op de begraafplaats.

Score voor Grafsteenwinkel: 2/5